Bosch Logixx automatic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Logixx automatic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

ik44 27-12-2012
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

inmiddels vier jaar in ons bezit. aangeschaft op basis van beste getest etc. Helaas hebben wij andere ervaring als het gaat om duurzaamheid. Na drie jaar begon het met minder resultaat van het wassen. Alles gedaan omtrent schoonmaak etc. helaas geen resultaat en dan nu geheel defect. duurzaamheid kan ik niet meer dan een 1 voor geven. zal niet meer snel kiezen voor bosch

autoschade 14-12-2009
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Wij hebben deze vaatwasser nu bijna 2 jaar.
En kunnen zeggen dat deze echt heel erg goed wast.
Alles komt er droog uit en altijd hebben wij de vaatwasser staan op het programma dat deze er de helft van de tijd erover doet.
1x per maand gooi ik er een brok soda in zodat alle vetten goed weg kunnen spoelen (zonder vaat)
Deze vaatwasser is echt een aanrader. Bij mijn ouders hebben ze ook dezelfde en deze zijn ook zeer tevreden over de Bosch vaatwasser.

laarsen 23-07-2009
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

We hebben deze vaatwasser gekocht op basis van andere beoordelingen. Een belangrijk criterium voor ons was het wasresultaat, het geluid (44 db) en de mogelijkheid voor een flexibele indeling. Al deze eingeschappen voldoen prima aan onze verwachtingen, de kwaliteit vinden we goed. Waar wij minder tevreden over zijn, is de variospeed programma en de belofte dat ze vaatwasser veel sneller is dan veel andere vaatwassers. De variospeed zou 50% van de tijd besparen. Helaas werkt alleen de auto-programma goed, hierbij is de vaat schoon en ook goed droog. Met andere programmaopties wordt de vaat of niet goed schoon of niet droog. tijdbesparing zit er niet echt in, een programma duurt gemiddeld ruim 160 tot 170 minuten, bijna 3 uur.

mrs. neri 15-06-2009
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Wij hebben deze vaatwasser bijna een jaar en zijn er erg blij mee. De wasresultaten zijn erg goed, ook als je de looptijd van het programma aanpast en hij dus de helft korter loopt dan het 'oorspronkelijke programma.
Ik kan geen nadelen noemen van deze vaatwasser en kan hem iedereen aanraden!!!

benno37 27-04-2009

---------- update review 27-04-2009 ----------
Prima vaatwasser. Was uitstekend en vaat is goed droog. Bestek indeling niet altijd even handig. Maar uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker doen, mocht je nog twijfelen.

---------- oude review 02-02-2008 ----------
Uitstekende vaatwasser! Fluisterstil en eenvoudig te bedienen. Slechts 44 db. Vaat komt er superdroog en stralend uit. Absolute aanrader!

AnneP 03-03-2009
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Nu precies een week in het bezit van deze vaatwasser. Geweldige aankoop, waar we -tot nu toe- zeer tevreden over zijn.

De machine is zeer stil, wast goed schoon en de vaat komt er keurig droog uit. Als je inderdaad holle bodems ofzo hebt, waar water in blijft staan dan kan het natuurlijk niet verdampen, maar bij normale vaat wordt alles goed droog.

De instelmogelijkheden zijn fantastisch. Afhankelijk van je wensen is de indeling erg flexibel.
De machine heeft een goede mix van programma's, van heel kort (zonder drogen) tot intensief. De automatische programma's passen de tijdsduur aan bij vuile of schone vaat en er is een startvertraging, zodat je in de nachtstroom kunt afwassen.

amweening 17-02-2009
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Sinds een week in bezit en vol lof over deze machine. De vaat komt er superschoon en glimmend en droog uit (ik gebruik wel calgonit turbo dry glansmiddel) Ook is het apparaat erg stil.
Hiervoor 6 jaar een pelgrim gehad met veel ellende (5x monteur bij gehad) en vaak nog een vieze vaat nadien.

LeoB 15-08-2008
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Vanmiddag de vaatwasser ingebouwd. Lukte prima door de duidelijke omschrijving. Proefgedraait zonder vaat en daarna met.Vaat komt er schoon uit en de machine doet rustig en stil zijn werk. De rekken zijn zeer flexibel en kunnen naar eigen inzicht worden ingedeeld. Componenten klappen weg of zijn te verwijderen. Deur is zeer flexibelen sluit gemakkelijk.

Tot nu toe geen klachten.

famhoi 29-05-2008
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Deze machine hoor je nauwelijks. Vaat komt er schoon uit en hij past automatisch de tijd aan hoe lang hij erover doet. Het korte programma is erg handig met een verjaardag. Binnen een half uur zijn je kopjes en schotels weer gewassen. Wel nog even nadrogen. Ook handig zijn de neerklapbare rekjes voor boven en ook onder. Kortom een stille/snelle/schone vaatwasser.

Bosch-je 01-03-2008
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Prima machine dit is een supersilence aparaat en dat is hij ook.Alles droog en schoon meestal binnen de opgegeven tijd klaar doordat er een vuilmeetsensor in zit, deze past het prog.aan.Ook het 30MIN prog.werkt goed bij niet te vuile vaat alleen dan een beetje nadrogen,vooral bij plastic.Gebruik wel apart zout,glansspoel en zeepblokjes, werkt echt beter dan allin one.Echt een aanrader.

sweet oblivion 23-01-2008
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Gekozen voor Bosch omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Voor dit model gekozen omdat ie stil en vrij zuinig is voor deze prijsklasse. Stille machine en we hebben 'm nog niet eens ingebouwd, staat nog kaal in de keuken. Indelings mogelijkheden zijn zeer flexibel. Bestekbakje is in tweeen deelbaar en op meerdere plaatsen neer te zetten, handig dus. Dankzij de versnelde tijd optie is de vaat snel klaar. Wasresultaat is prima. Wat het drogen betreft, je kan je theedoeken nog niet weg doen. Maar dit beperkt zich tot de de bodem van de glazen en bekers en die zijn vrij hol van mij. Heb wel extra drogende glansspoelmiddel gebruikt, maar dan toch nog even een beetje bijdrogen.

Freddie3 21-08-2007
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Deze machine nu een aantal dagen in bezit. Hiervoor een pelgrim machine gehad waarbij het maar afwachten was of de vaat wel schoon werd. De vaat wordt in deze machine van bosch goed schoon en droog. De machine is daarnaast lekker stil. Verder ziet de machine er degelijk uit. De manden zijn stevig en goed aan te passen zodat alle vaat gemakkelijk in de machine kan worden geplaatst. Tot nu toe zeer tevreden. Installeren ging gemakkelijk met behulp van bijgeleverde installatie aanwijzingen.

hidtje 12-05-2007
Geschreven voor: Bosch Logixx automatic

Wij hebben weer een Bosh aangeschaft omdat onze vorige maschine ook een Bosh was die zowat elke dag draaide zonder een keer storing te geven. Deze vaatwasser is behoorlijk stil vergeleken met de vorige wat best wel een belangrijk punt is als je een open keuken hebt. Het korte programma maakt ook heel goed schoon mits je geen aagekoekte pannen er in legt.
De korf is ook heel fexibel zodat je met de indeling alle kanten op kan.Tot dusver zeer tevreden.